Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MANJAK
Mistrz Gry

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: Czw 19:14, 09 Mar 2006 Temat postu: Sesje World of Darkness... |
|
|
Witam!
Zapraszam wszystkich chętnych graczy na sesje WoD'a. Ludzie, Wampiry, Wilkołaki, Magowie, Duchy przebudzonych; to wszystko w Świecie Mroku. Przyznam, że lubię łączyć WoD'a z Zewem Cthulhu, bo wtedy mam do dyspozycji absolutnie wszystkie mroczne istoty i lokacje, dzięki któym sesja jest ciekawsza (straszniejsza?)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Black Rose
Mistrz Gry

Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sacramento
|
Wysłany: Wto 20:17, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Eh...znów moje zasadnicze pytanko : Kim można grać, z kim się walczy...i jakie są mniej więcej zasady? XD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MANJAK
Mistrz Gry

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:37, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ech... Grasz normalnym człowiekiem, a to czy natkniesz się na jakiegoś potworasa, i czy coś ci się 'stanie' (hehe), czy obudzi się może w tobie moc przebudzonego maga to zależy ode mnie. WoD to tak jak nasz świat, tylko widziany przez szarą zasłonę. Ponury, dziwny... Zobaczycie jak zagrać choćby w tą pierwszą przygodę.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Herr-Bat-Ka
Nowicjusz

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:37, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Napiszcie coś o systemach, bo nie wiadomo 'z czym to się je'. Na internecie trzeba trochę jednak szukać żeby zdobyć jakieś konkretne wiadomości.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MANJAK
Mistrz Gry

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:39, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Systemach? Jeśli chodzi ci o WoD'a to masz powyżej w moim post'cie wyjaśnione mniej więcej. Co do mechaniki (o której zapomniałem) to nie jest ona potrzebna tu na forum. Zagramy na ogólnych zasadach, które obchodzą tylko mnie akurat. Namyślcie sięwreszcie i gramy. Niebójcie się tego systemiku.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Herr-Bat-Ka
Nowicjusz

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:44, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hm...Chodziło mi o świat, może trochę też dokładniej o rasach...Bo takie wampiry w wielu systemach czy nawet grach, mają inne wzorce zachowań, inną historię i zalety/wady (np - to czy woda święcona/ światło słoneczne/ czosnek [xD] czy srebro je rani).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dark Storm
Gracz

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ni stąd, ni stąd.
|
Wysłany: Wto 22:01, 14 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Jej. Chyba choć troszkę należy znać system by grać, prawda? =P
A poza tym nieaktualne, bo mialo to być łączone, a zostało samo Chtulhu w innym dziale...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MANJAK
Mistrz Gry

Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: Śro 8:10, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie. Jeżeli chce ktoś grać w Zewa to zapraszam do działu Zew, a jak w WoD to tutaj jest nabór.
Świat WoD'a to nie są wampiry na każdym kroku. Powiem, że 1 wampir przypada na każde 40-70 tyś ludzi, więc w Nowym York'u spotkalibyście ich nawet troche, ale w mniejszych miasteczkach, to wyjątki. Wilkołaka jako nieprzemienionego człowieka ciężko rozpoznać na ulicy. Wampiry mają pewien instynkt, wyczucie, które alarmuje ich o obecności takowego osobnika, jednak zwykli ludzie (któymi zaczniecie grę) są ślepi na tego typu sprawy. A co do magów... To ludzie, którzy są jakby super-przewodnikami energii, którą potrafią modelować do własnych potrzeb (wraz z upłwem wieku coraz lepiej). Magowie z wyglądu niczym się nie różnią od zwykłch ludzi. Prawdziwe niebezpieczeńśtwo drzemie w środku nich. Trwa nieustająca wojna pomiędzy koteriami i przymierzami wampirów, tak samo jak pomiędzy klanami i różnymi grupami wilkołaków. Magowie są trzecią częścią konfliktu, która posiadaniem mocy rości sobie prawa do panowania nad pewnymi obszarmi świata. Oczywiście wszelkie te konflikty nie przysłaniają, nie zakłócajążycia zwykłych ludzi w ich miastach. Dzieci nocy żyjąw ukryciu. Przykładowo wampiry nazywają to ukrywanie się maskaradą. Czy wracając nocą ze sklepiku nie natkniesz się na głodnego wampira, który akurat chrzani maskaradę, zależy ode mnie. Kto wie czy Twój sąsiad nie potrafiłby siłą woli zrównać z ziemią Empire States Building? I kto wie, czy wracając z rodzinnej farmy na drogę nie zwali ci się zakrwawiony wilkołak, głodny ofiary? Zwykli śmiertelnicy są jak zwierzyna łowna dla tych predatoró, zatem World of Darkness jest całkiem niebezpieczny, gdy ma się pecha...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|