Forum Kuźnia RPG Strona Główna Kuźnia RPG
Forumowe sesje RPG wszelkich systemów i settingów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Smocza Gwardia /CP 2020/WoD - sesja co sobote
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kuźnia RPG Strona Główna -> Sesje na realu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Wto 11:03, 06 Lut 2007    Temat postu:

No i odbyla sie sesja Wampira.... mimo niewiary naszego Narratora(rki??) w moje słowa była naprawde fajna. Mam nadzieje ze zagramy w środę też w Wampira. Jeśli tylko poprawi się kilki niedociągnięć systemowych, to być może niedługo uczeń(nnica:D) prześcignie mistrza Very Happy. ciesze sie Patrycja ze prowadzisz, bo dobrze Ci to idzie... i byle tak dalej Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Wto 20:38, 06 Lut 2007    Temat postu:

Musze przyznać, że mnie również sie podobało Smile a wymagający ze mnie gracz! [znany z rozbijania nudnych sesji] Nie da się ukryć, że wszystkich nas wciągnął ten specyficzny klimat świata mroku Wink

Chciałbym jednocześnie ogłosić, że kolejna sesja wampira odbędzie się jutro [ w środe] u Soqa w domu [Soqu, napisz tutaj czy Ci to odpowiada, jak nie trzeba będzie zagrać u kogoś innego] o godzinie 13.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Rose
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sacramento

PostWysłany: Śro 22:02, 07 Lut 2007    Temat postu:

Racja, muszę się jeszcze podszkolić. Walka jest mi kompletnie obca, a szkoda, bo wyszła beznadziejnie xD. Ale mam szatańskie plany, szatańskie! Także nie chwalcie...ee..czegoś tam przed zmierzchem? xD Albo nie mówcie hop póki nie przeskoczymy, albo kto rano wstaje ten się gówno wyśpi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Śro 23:32, 07 Lut 2007    Temat postu:

Albo Jak MG graczom tak gracze MGowi Very Happy wiec uważaj Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Śro 23:34, 07 Lut 2007    Temat postu:

Dzisiejsza sesja miala świetny klimat Wink Szczególnie zauroczyła mnie ta mroczna muzyczka w piwiniach muzeum. Co prawda liczyłem na jakiś większy, bardziej dramatyczny punkt kulminacyjny ale i tak było nieźle. Troszke brakuje mi jeszcze odgrywania BN-ów i opisów ale z sesji na sesje coraz bardziej wciąga mnie ten wampir *,..,*

Wiecie co... tak przeglądałem sobie ostatnio podręczniki i myśle ze poprowadził bym sobie kiedyś sesje warcrafta d20. Co o tym myślicie? [mam na myśli *kiedyś* czyli nie w najbliższym czasie żeby nie było ze ciągle coś mieszam ;p]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Czw 9:55, 08 Lut 2007    Temat postu:

Czemu nie może być i warcraft d20.

Ale co do sesji... była fajna do czasu walki. Po prostu nieznamy (nikt) systemu. Przecytałem wczoraj cały rozdział w podręczniku o tym i od razu mówie...... wbrew pozoom system jest świetny. Umożliwia zrobienie naprwde wielu rzeczy i urozmaicenie walki. Jednak żeby się fajnie grało musi znać go każdy....... czyli proponowałbym spotkanie w piątek na godzinę dwie (jeśli nie chcecie w piątek grac, bo ja chce) i postaram się wszystkich wprowadzić w tajniki systemu. Może byc??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Czw 10:10, 08 Lut 2007    Temat postu:

Ja mam teraz full nauki ale jeszcze sie zobaczy. Napewno nie zdąże zagrać :/ Też przeczytam sobie dziś dział o walce to zrozumiem coś więcej. Wczoraj myślałem też nad własną koncepcją połączenia WoD + Cyberpunk.

Tam po prostu jest rzut na trafienie 1k10 + broń palna przeciwko ST zależnej od odległości/warunków/rodzaju broni/celowania. Troche nie wyobrażam sobie unikania kul... nawet przez wampira.

Dalsza część to niwelowanie obrażen. Normalnie obrażenia niwelowane są przez WB - wytrzymałość balistyczną pancerzy. [np jak dostajesz 11 obrażeń a masz pancerz WB 10 to dostajesz tylko 10] Odpornośc wampira można by potraktować podobnie. np. odpornośc 1 - WB 0, 2 - WB 4, 3 0 WB 8, 4 - WB 12, 5 - WB 16.
Albo potraktować to jak wyjątkową wytrzymałość [tak jak w cyberze powyżej budowy ciała 10]
jeżeli wampir założył by dodatkowo pancerz to WB sie nie kumuluje lecz odejmuje sie wieksze od mniejszego i zaleznie od roznicy dodaje ileś do WB.

Co do życia - u wampira pozostałby ten sam system kratek, zaś u człowieka ten z cybera. [są bardzo podobne]

System ten moim zdaniem jest "kwintesencją" walki na bronie palne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Czw 11:46, 08 Lut 2007    Temat postu:

O mały włos a bym zapomniał - następna sesja w sobote o godzinie 13. [Miejsce do uzgodnienia]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Czw 14:38, 08 Lut 2007    Temat postu:

To ja proponuje zebyśmy tutaj przedyskutowali do soboty jaki system walki wybierzemy..... ten z Cybera jest po prostu mało rozbudowany, już pomijając fakt że jakie są ustalenia do calej serii, do broni trzypociskowej etc etc. Poza tym skapnąłem się że wampirom wcale tak łatwo nie umrzeć od kul i to jest troche niezgodne z Cyberem. Poza tym wtedy stosujemy dw różne systemu Twój do walki bronią palną, oryginalny do walki wręcz..... nie wiem jakoś mi to nie pasuje.

System do wampira jeśli się dobrze wczytać w to co tam jest napisane okazuje się stosunkowo prosty a na dodatek złożony i ciekawy. naprawde, więc najlepiej by było (moim zdaniem) żeby każdy przynajmniej raz DOKŁADNIE przeczytał cały ten rozdział (Kisiel może porzyczyć podr od Czecha na płycie czy coś) a MG niech to zrobi dwa razy. Ja go przeczytam jeszcze pare razy rozpisze i wydrukuje najważniejsze rzeczy a potem wyjaśnimy ew. wątpliwości.

BTW czuje się jak pomocniczy MG od spraw mechaniki <lol>

Aha i prosze przekazać to tym którzy nie wchodzą na forum (tzn ja moge przekazać Sokowi a niech ktoś powie Kisielowi i udostepni mu podręcznik (tak Czechu o Ciebie mi chodzi, rusz tą tłustą dupe i zrób coś dla świata)

Aha BTW2 Czechu mędo społeczna miałęś się uczyć w pierwszym tygodniu gdzie siłą rzeczy nie byłosesij a nie teraz. Zresztą ja tam sie nie ucze Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Czw 14:48, 08 Lut 2007    Temat postu:

Shogun napisał:
ten z Cybera jest po prostu mało rozbudowany, już pomijając fakt że jakie są ustalenia do calej serii, do broni trzypociskowej etc etc.


Bluźnisz! System walki na broń palną w cyberze jest rozbudowany do granic, przewiduje to wszystko o czym mówileś, zarowno serie trzypociskową jak i pełną oraz ogień zaporowy.

Ustalenia są moim zdaniem bardziej logiczne. Seria trzypociskowa daje +1 do trafienia a ogień zaporowy po prostu pokrywa jakiś obszar. [są i na to zasady ale nie będe ich tutaj przytaczać]

Shogun napisał:
oza tym skapnąłem się że wampirom wcale tak łatwo nie umrzeć od kul i to jest troche niezgodne z Cyberem


Nie do końca. Jeżeli zastosowałbym zasadę "im wyższa wytrzymałość tym wyższa WB naturalna" to okazałoaby się, że takiego wampira z wytyrzmalością 4-5 nie jest łatwo ustrzelić. Kwestia dopracowania całości. Skonsultuje się jeszcze z nakładką WoD'a na Cybera. Zobacze jak tam to rozwiązali. No i przeczytam oryginalny system...

Shogun napisał:
Poza tym wtedy stosujemy dw różne systemu Twój do walki bronią palną, oryginalny do walki wręcz..... nie wiem jakoś mi to nie pasuje.


Co za problem. Do walki wręcz też można zastosowac ten z cybera. Jest niemal IDENTYCZNY z tym z wampira. Porównywałem. Też opiera się na zasadzie walka wręcz + siła vs uniki + zręczność

Shogun napisał:

Aha i prosze przekazać to tym którzy nie wchodzą na forum (tzn ja moge przekazać Sokowi a niech ktoś powie Kisielowi i udostepni mu podręcznik (tak Czechu o Ciebie mi chodzi, rusz tą tłustą dupe i zrób coś dla świata)


A może kurna oni by zaczęli wpadać na forum hę? Nie dość, że to nie ja jestem narratorem wampira to musze jeszcze wszystko organizować... zgroza! ;p

Shogun napisał:
Aha BTW2 Czechu mędo społeczna miałęś się uczyć w pierwszym tygodniu gdzie siłą rzeczy nie byłosesij a nie teraz. Zresztą ja tam sie nie ucze Very HappyVery Happy


Żeby to było takie proste... to nie tobie matura depcze po piętach ;p i to matura z historii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Czw 14:57, 08 Lut 2007    Temat postu:

Phi martwić się maturką z historii. Aha żeby nie było... system do wampira daje możliwość trzech rożnych obron... czyli tylko jedna z nich oparta jest na unikach Smile. reszte można zastosować tylko do walki bronią białą i wręcz, ale mimo to są dosyć ważne. Poza tym jeśli się nie robi uników to po prostu koleś trafia na ST6 a w innym przypadku kiedy poświęca sie akcje na uniki dopiero wtedy następuje kontrakcja... i to też jest ważne. A poza tym czy Cyberpunk okręla cos takiego jak celowanie co jeżeli ktoś ma dwie bronie, istnieje coś takiego jak zasięg?? Już pomijam fakt że może się po prostu nie udać dobrze wpasować tego systemu i jeden rodzaj broni stanie się silniejszy nienaturalnie w stosunku do innego. Naprawde spędzenie 1h przy podręczniku do wampira (i tak zawyżam czas) i przeczytanieu wszystkiego ze zrozumieniem nie powinno być dla nikogo problemme a gra od razu stanie się ciekawsza i dające więcej przyjemnosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keliah
Wredny Administrator
Wredny Administrator



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oława. Reaktywacja forum!

PostWysłany: Czw 15:02, 08 Lut 2007    Temat postu:

Shogun napisał:
poza tym czy Cyberpunk okręla cos takiego jak celowanie co jeżeli ktoś ma dwie bronie, istnieje coś takiego jak zasięg??


Dziwny byłby to system gdyby tego nie było. Za dwie bronie masz -3 do każdej ręki. No a zasięg standardowo jest, zależny od broni. Skoro ktoś stworzył nakładkę WoD'a do cybera i to działa to można widać wpasować oba sysytemy. Ale masz racje, narazie przeczytajmy sam podręcznik. Jeżeli faktycznie będzie jakiś "niepojęty" albo wyjątkwoo dziwny zastanowimy się nad usprawnieniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Czw 15:25, 08 Lut 2007    Temat postu:

Dobra......... hmm a tak swoja droga właśnie sie zastanowilem... moze to Ptrycja powinna powziąć decyzję ( wiem że przyzna racje Tobie no ale cóż) w końcu to ona jest MG
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Rose
Mistrz Gry
Mistrz Gry



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Sacramento

PostWysłany: Czw 19:13, 08 Lut 2007    Temat postu:

Mym skromnym zdaniem na razie zostańmy przy systemie wampira, a potem będziemy coś cudaczyć xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shogun
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Zadupia

PostWysłany: Czw 21:56, 08 Lut 2007    Temat postu:

Smile no prosze. Mam nadzieje że wyjdzie nam to na dobre. Prosiłbym w takim razie o przyjście w sobote w miare wcześnie. Dzięki temu bede miał pół godziny na wyjaśnienie wątpliwości skonsultowania się z MG i ew. rozsądzenia sytuacji spornych. Ponawiam prośbe o przynajmniej jednokrotne przeczytanie zasad walki... ważne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kuźnia RPG Strona Główna -> Sesje na realu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin